H&M er startet en stor ombygning på Fisketorvet og derfor kan man i øjeblikket kun shoppe damekonceptet i deres midlertidig pop-up butik på Plan 2. Senere vender H&M tilbage i en ny og langt større udgave med to nye afdelinger. Det skriver H&M i en pressemeddelelse.
.
H&M på Fisketorvet er til sommer klar til at kunne slå dørene op for kunderne igen – og præsentere dem for en helt ny butik. I den nye butik vil kunderne finde nyheder inden for koncepterne: Dame, Mand, Børn og Divided.
Derudover vil butikken blive udvidet med en helt ny afdeling for H&Ms populære indretningskoncept H&M Home samt et nyt Sports Lab, hvor H&Ms brand H&M Move vil være tilgængeligt.
I den nyrenoverede butik vil H&M-kollektionerne – ifølge H&M – ”blive præsenteret i en ny unik atmosfære, hvor kunderne kan udforske deres egen personlige stil og finde inspiration til nye stilarter”.
En flot ny H&M Home-afdeling vil blive tilføjet til butikken, samt et helt nyt Sports Lab, hvor H&M´s nye sportsbrand H&M Move kommer til at blive præsenteret i et nyt univers.
.
H&M vil følge med tiden
”Hos H&M ønsker vi at gøre det muligt for alle at se godt ud, føle sig godt tilpas og tage gode beslutninger. Derfor er vi glade for snart at kunne tilbyde vores kunder på Fisketorvet en ny og inspirerende butik, der afspejler dette. I designet af vores nye butik har vi haft et særligt fokus på at skabe et inspirerende miljø, hvor vores kunder kan udforske deres personlige stil og samtidig træffe bæredygtige valg. Derudover vil vi udvide butikken med en helt ny H&M Home-afdeling, hvor vi vil kunne tilbyde vores kunder interiøræstetik med vores boligindretningssortiment. Vi håber at vores kunder vil tage godt imod vores nye design og butik, og at vi sammen med vores fantastiske kollegaer kan tilbyde en shoppingoplevelse, der overgår alle forventninger” siger Karen O´Rourke, der er Country Sales Manager for H&M i Danmark.
Samtidig med ombygningen vil H&M slå et slag for genbrugstanken.
”Med den nye butik på Fisketorvet vil H&M fortsat være frontløbere i den globale omstilling af en cirkulær modebranche ved at tilbyde kunderne at deltage i nogle af deres cirkulære initiativer. I den nye butik på Fisketorvet vil H&M tilbyde deres berømte Garment Collective Program, hvor kunder kan aflevere gammelt tøj og tekstiler at ethvert brand, som H&M i samarbejde med en global ekstern partner sorterer og genanvender. Kunder, der afleverer tøj eller tekstiler til Garment Collective Program, modtager en rabatkupon på 15% på deres næste køb som tak”, siger Karen O´Rourke.
.
Begejstring hos centerets ejere
Udvidelsen på Fisketorvet vækker helt naturligt glæde hos centerets ejere, der siden corona har været udfordret af ledige lejemål. Noget der dog ikke har forhindret ejerne i at sætte gang i første etape af en længe annonceret ombygning.
Ifølge Helle Garcia Korndal, Head of Commercial Management Denmark hos Unibail-Rodamco-Westfield, som ejer Fisketorvet, passer den nye butik fra H&M perfekt ind i ambitionerne bag den store ombygning af Fisketorvet.
”I vores store ombygning og udvidelse af centret. Vi er sikre på, at butikken vil bidrage til at skabe en inspirerende shoppingoplevelse for vores gæster og bringe endnu mere liv og energi til område”, siger Helle Garcia Korndal, Head of Commcercial Management Denmark hos Fisketorvets ejer Unibail-Rodemco-Westfield.
Be the first to comment